Monday, October 22, 2012

I've been blessed to be able..... go to the State Fair with my adorable niece and nephew,

To ride (well sit lol) in a Chevrolet Camaro <3 :=":" p="p">

To spend some wonderful time with siblings,
To see my beautiful sister turn 13,

To observe God's wonderful handiwork,

To watch my siblings become AMAZING photographers, and soooo much more!

Yes, I truly have been blessed.

Monday, September 10, 2012

Sooo beautiful...

...I just cant resist sharing pictures of my beautiful kitty :) She has gotten so big! It's hard to believe we have had her for almost 3 months already, and it has been so exciting seeing her grow and become a part of our family.

She is sooooo soft!!! I love cuddling with her ;)

Wednesday, July 18, 2012


Our Herd of calves ;)
All decked out for cow appreciation day at our local Chick-Fil-A. We had so much fun and lots of laughs and I hope this picture brings a smile to your face today.

Friday, July 13, 2012

Summer delights

Refreshing Cantaloupe Smoothie
And piping hot, fresh-out-of-the-oven Blueberry Muffins

Just a couple things I enjoy about summer, My dads delicious smoothies (in all flavors, including Mango, Peach, Blackberry, Honeydew Melon and Coconut pineapple, to name a few) and my sister Haviland's delicious homemade muffins, made with freshly picked blueberries.  I hope y'all are enjoying your summer :)

Friday, June 15, 2012

Grandmother's Garden

My Grandmother's beautiful garden!
The Roses are my favorites

Everything is sooooo colorful

My dear grandmother has such a gorgeous garden and I just wanted to share a little bit of it with y'all. I hope you're having a wounderful, blessed day :)

Tuesday, June 12, 2012

Meet Oreo

About 2 weeks ago I arrived home from our Wednesday night prayer meeting, to which we had arrived directly from a conference in Atlanta, when I was informed by my siblings that we had an intruder under our car.  As I got closer I heard a tiny "meow" and then saw a beautiful Kitten of about 2-3 weeks crouching by the tire of our car.  It was love at first sight :) For those of y'all who know my family, we once had 14 cats and Kittens all at once but had to get rid of them due to health issues. But I have wanted a little kitten for quite a while and little Oreo was perfect.  After much deliberation and begging, Oreo was officially installed into my room as the newest member of our family.  When we first got him/her (we still don't know what it is) he was a scrawny, scared little thing but after a good bath and plenty of food Oreo is growing into a healthy kitten, loves to be with us, and has completely adapted to his/her new family.
Beautiful Kitten with Beautiful girl
Soo adorable

Shiloh still isn't sure what to do with the Kitty

Our cute little Oreo Cookie :)

Thursday, June 7, 2012


Well hello again to all of you who still have hope that I will post!!! I've been extremely busy of late and just got back from a spur-of-the-moment trip to Ontario, California, but I am hoping to get back to a steady schedule of blogging again. So I would like to introduce you to me new blog A Southern Gal's Heritage at! I'm so excited to launch this blog and hope all my readers and viewers will click on over and read my posts. I will be continuing this blog as well so stay tuned for a post on the very newest member of our family, Oreo :)